LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

9-Mai-2012 L'entrevista. Avui: Andrea Perera

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Jo jugava amb els meus amics de l’escola a la placeta del barri, fins que un dia el meu millor amic em va proposar anar a jugar a l’equip on jugava ell, vaig parlar amb els pares i finalment vaig decidir apuntar-m’hi a la U.D. Cirera.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar a jugar als sis anys i fins ara els meus equips han estat l’ U.D. Cirera i fins fa dos anys el F.C. Barcelona.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
Crec que soc forta i contundent en defensa y se veure els espais per fer les passades.
I en què creus que has de millorar?
He de millorar en moltes coses fins i tot en el que ja se fer bé, perquè sempre es pot millorar una miqueta més, però sobretot he de millorar en velocitat.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
M’agradaria poder dedicar-m’hi al futbol quan sigui gran, però si no es possible m’agradaria fer alguna cosa relacionada amb aquest esport.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
M’agradaria dedicar-li als meus pares ja que sempre han estat en els moments bons com en els dolents, ja sigui personal com futbolísticament.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Crec que els meus millors moments els he viscut en un camp de futbol o al vestuari amb les meves companyes, però sobretot amigues. El meu millor moment podria dir que va ser quan hem van agafar al F.C. Barcelona, ja que aquest era el meu somni des de que vaig començar a jugar a futbol.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El meu ídol des de ven petita a sigut en Carles Puyol, perquè per a mi és un exemple a seguir ja que l’admiro com a futbolista però sobretot com a persona.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que no ho dubti, perquè si de veritat li agrada ha de lluitar per aconseguir-ho.
Vols afegir alguna cosa?
M’agradaria que el somni de jugar al Barça sigui llarg i dir que ... "Sortirem, lluitarem i pel Barça guanyarem EH!!!"

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Pensem que sempre recolzarem a les nostres filles en tot el que decideixin fer, perquè el que volem per sobre de tot és que siguin felices fent allò que els agrada. En aquest cas a sigut el futbol i estem molt orgullosos de que jugui al Barça, que com deia ella de petita era la seva passió.