LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

23-Mai-2012 L'entrevista. Avui: Ainhoa Albaladejo

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Vaig començar a jugar a futbol en el equip del meu poble, perquè em va fer gràcia jugar en el mateix equip que casi tota la meva classe del meu col·legi, així que vaig demanar al meus pares que mapuntessin a futbol.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Als 5 anys en el club de futbol del meu poble (Premià de Mar).
Quines creus que són les teves millors virtuts?
La força, disciplina, sóc polivalent.
I en què creus que has de millorar?
El regat.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Magradaria arribar a la Superlliga femenina i si fos en el fcbarcelona seria un somni.
De cap manera pensaria deixar el futbol perquè es un esport que per mi es més que un esport. Mai passo ni un sol dia sense jugar a futbol, ES LA MEVA PASSIÓ.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
Als meus pares i els meus avis perquè són les persones que fan possible que pugui estar en un equip de futbol.
Quins són els millors moments que tha donat el futbol?
No sabria dir, perquè per mi els millors moments han sigut poder guanyar la lliga aquest any i poder estar en diversos equips que taccepten tal com ets, conèixer i fer amistats amb altra gent…etc.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El meu ídol es en XAVI, perquè magrada molt el seu estil de joc.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que es un esport on lúnic que et té que preocupar es jugar i divertir-te al màxim i passar-t’ho dallò més bé.
Vols afegir alguna cosa?
Estic molt contenta dhaver jugat a futbol i de conèixer a molta gent.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Que es una meravella, perquè és ella la que decideix el tipus de deport, i si a elegit el futbol ens sembla perfecte.