LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

30-Mai-2012 L'entrevista. Avui: Paula Fernández

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
El meu germà, quan ell va començar a jugar jo anava amb ell al camp de futbol.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Amb 5 anys a l’escola de futbol Paidos. Vaig estar a l’escola fins a benjamí amb nens, després al Manresa fins aleví amb nenes i ara al Barça.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
La visió del joc i el regat.
I en què creus que has de millorar?
A la rapidesa del joc i el xut.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
A mi m’agradaria arribar al primer equip del Barça i ara aprofitar la oportunitat.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
A qui m’estan recolzant cada dia.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Quan amb la Selecció del Bages vam guanyar a l’Espanyol i quan em va avisar el Barça.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El Xavi i l’Iniesta, i en el femení, la Sonia Bermúdez.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que no s’ho pensi i que ho provi i si no li agrada ja ho haurà provat.
Vols afegir alguna cosa?
Si, estic molt contenta amb les companyes que he tingut.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
A mi em sembla molt bé. Està fent el que més li agrada: jugar a futbol. Només esperar que les diferències que hi ha entre el futbol femení i el masculí desapareguin algun dia.