LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

2-Mai-2012 L'entrevista. Avui: Clara Palazón

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
El meu germà, ell va ser qui em va ensenyar el futbol.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Amb 6 o 7 anys. Vaig començar a jugar amb l’Aiguafreda (amb nens), amb el Figaró, amb l’Aiguafreda però amb nenes, al Centelles amb nenes i aquest any al F.C.Barcelona.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
Velocitat. M’agrada lluitar per l’equip.
I en què creus que has de millorar?
Regat, passes forts.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Esta clar que fins el primer equip femení del barça, però si no fos axis seguiré jugant i lluitant per l’esport que m’estimo.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
Al meu germà.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Un cap de setmana amb l’Aiguafreda a una casa on hi vam fer un torneig en el que vam guanyar-lo i la temporada passada amb el Centelles.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El meu ídol es el Piqué, però m’agradaria assemblarem al Mascherano.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que no s’ho pensés dues vagades i que ho provés perquè val la pena.
Vols afegir alguna cosa?
Si, com ja saben totes: “som catorze, però juntes som una”

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Estem molt contens de que la nostre filla es dediqui al futbol i esperem que continuï practicant-lo.