LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

16-Mai-2012 L'entrevista. Avui: Gemma Font

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Sempre li havia dit al meu pare que volia jugar a futbol, però ell no em deixava. Al final vaig començar a fer de jugadora amb l'Aiguafreda, però amb nens. Quan el meu pare va decidir fer l'equip de nenes jo vaig anar a jugar amb l'Aiguafreda de nenes. Jo li vaig dir que volia fer de portera, però ell no em deixava i al final ho vaig aconseguir. Al cap d'un any d'haver estat a l'Aiguafreda vaig anar a jugar al Centelles.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar amb 7 anys a l'Aiguafreda amb nens, després amb les nenes a l'Aiguafreda i l'any després vaig anar al Centelles.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
L'agilitat i la seguretat.
I en què creus que has de millorar?
Crec que haig de millorar molt amb tot, només tinc 12 anys i encara em queda molt per aprendre.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Com qualsevol jugadora, lo més amunt possible, però de moment fer-ho bé allà el equip on estigui.
A qui t'agradaria dedicar-li la millor parada?
Al meu pare, que es el que sempre m'ha ensenyat i m'ha animat.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Amb tots els equips he viscut diferent experiències, i totes m'han agradat molt, però el que més m'ha agradat ha sigut les amistats que he fet a tots els equips.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El meu ídol sempre ha sigut el Víctor Valdés, però sempre m'he volgut assemblar- me al meu pare.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Si és el que vols, que ningú to impedeixi.
Vols afegir alguna cosa?
Sí, al equip hi tinc unes companyes que sempre m'han ajudat a tirar endavant en els moments més difícils.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Ens sembla bé, sempre i quan a ella li agradi i que s'ho agafi amb la seriositat que es mereix qualsevol esport. Sempre tindrà el nostre suport allà on sigui.