LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

25-Abr-2012 L'entrevista. Avui: Abril Moreno

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Els nens a l’escola em veien jugar al pati, llavors em deien que pujés a entrenar.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Als 5 o 6 anys. Al Polinyà C.F, al C.E. Sant Gabriel i ara al F.C. Barcelona
Quines creus que són les teves millors virtuts?
Visió de joc, regat i xut.
I en què creus que has de millorar?
Velocitat.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Primer vull disfrutar el que estic fent ara, tot al seu temps.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
A tota la família, perquè sempre estaran amb mi.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Quan vaig guanyar per primer cop la Lliga. Va ser una experiència molt bona.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
M’agradaria assemblar-me a A.Iniesta.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que ho provi, que no s’en penedirà.
Vols afegir alguna cosa?
Si, que estic molt contenta al Barça, amb l’equip i que som les millors!

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Pensem que si a la nostra filla li agrada lo que esta fent i es feliç, que continuï.