LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

18-Abr-2012 L'entrevista. Avui: Maria Llompart

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Un dia vaig tocar una pilota, i així cada dia fins que em va agradar.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar a jugar a futbol en un equip als 5 anys, en el equip del meu poble, el CF Begues. Encara que amb 4 anys ja feia partits amb els meus amics al pati del cole.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
L’actitud, la col.locació i la presió. Tambè el comportament amb els meus companys/es d’equip.
I en què creus que has de millorar?
El xut i el regat.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Simplement vull jugar sempre. No m’agradaria deixar de jugar mai.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
A la meva familia i la meva millor amiga.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Tots, sempre m’ha donat felicitat el fet d’estar amb una pilota als peus.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
A Fernando Torres.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Si t’agrada fes el que tú sàpigues i dona-ho tot.
Vols afegir alguna cosa?
Sóc molt feliç en el Barça.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
En la familia sempre hem fet esport i nosaltres voliem que fes algun, i com ella diu des de els quatre anys ha tingut una gran atracció per la pilota en els peus. Ha de fer el què ella vulgui, i que s’hi trobi a gust i contenta, sigui el futbol o qualsevol altre esport, encara que estar clar el que ella vol, no?