LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

6-Jun-2012 L'entrevista. Avui: Paula Hita

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Jo, perquè m'agradava molt fer esport i no se'm donava malament.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar als 4 anys. He jugat al Palau Futbol Sala, FC Palau, Club Esportiu Caldes i al Club Esportiu Sant Gabriel.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
La carrera i la visió de joc.
I en què creus que has de millorar?
La concentració i el fons.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Fins la màxima categoria.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
Al meu avi.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Els viatges i les amistats.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
Carles Pujol.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que amb ganes i dedicació es pot arribar lluny.
Vols afegir alguna cosa?
Agrair al F.C Barcelona aquesta oportunitat que m’ha cedit.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Un pare sempre fa qualsevol cosa per la felicitat del seu fill/a. Per tant, la recolzarem sempre que vulgui dedicar-se al futbol.