LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

13-Jun-2012 L'entrevista. Avui: Ona Batlle


Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Va ser el meu germà gran i el meu pare, com que jugaven tots dos me’n van ensenyar.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar a jugar als 6 anys, però abans vaig fer patinatge i anava a jugar a la plaça de davant de casa meva amb el meu germà i els veïns. Només he jugat a la Unió Esportiva Vilassar, jugant amb els nens, fins aquest any que he anat al FCB.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
La velocitat, el salt de cap (encara que no sigui molt alta) i en defensa.
I en què creus que has de millorar?
En la altura, encara que sigui genètic, en el regat i en que he d’estar més activa en els partits fluixos.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
Fins el primer equip de Barça i si es possible anar-me’n per Europa.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
A molta gent, però a qui mes al meu germà Joan, perquè gracies a ell estic jugant a futbol.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Són moments que encara segueixo recordant per les nits, com quan estàvem a l’hotel amb la Selecció Catalana, o quan vaig marcar en els últims minuts el gol de la victòria contra l’Espanyol amb el Vilassar Femení per anar a la Final de la Copa Catalunya.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
El meu ídol es Dani Alves, per la seva potencia, les ganes de jugar i la seva velocitat.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Que ho provés, que si li agrada que ho intenti fins al final.
Vols afegir alguna cosa?
Què qui té somnis, que no es rendeixi mai, per què Si Vols Pots.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Ens sembla molt bé, ja que es l’esport que li agrada i s’ho passa bé practicant-lo.