LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

21-Mar-2012 L'entrevista. Avui: Laura Martínez

Què (o qui) va fer decidir-te a jugar a futbol?
Doncs jo suposo que els meus amics de l’escola, ja que sempre jugàvem a futbol a la pista. Fins que un dia vaig anar a provar a l’Anoia amb els meus amics.
A quina edat vas començar i en quins equips has jugat?
Vaig començar als set anys a l’Anoia un equip del meu poble. Desprès d’haver estat jugant dos anys amb l’Anoia hem vaig anar al Gimnàstic de Manresa, desprès al Igualada i ara estic al Barça. En tots els equips sempre he jugant amb nois i aquest any a sigut el primer amb noies.
Quines creus que són les teves millors virtuts?
La visió de joc i la velocitat     
I en què creus que has de millorar?
En l’agressivitat i el regat.
Fins on t'agradaria arribar en el món del futbol?
A mi m’agradaria jugar a la màxima categoria i amb el Barça.
A qui t'agradaria dedicar-li el millor gol?
A els meus pares per tot el que han fet i estan fent per mi.
Quins són els millors moments que t’ha donat el futbol?
Doncs han sigut molts però un d’ells va ser el meu primer partit perquè sentia que estava fent el que més m’agradava.
Qui és el teu ídol o a qui t'agradaria assemblar-te?
M’agradaria semblar-me al Xavi o Iniesta ja que m’encanta el seu joc que donen al Barça.
Què li diries a alguna nena a qui l'agradaria provar això del futbol?
Doncs que no s’ho pensi, que ho provi i si li agrada fantàstic.
Vols afegir alguna cosa?
Si doncs dir que hem sento molt bé amb totes les companyes del meu equip que estic coneixent aquest any.

I la última, pels pares/mares: Què en penseu de que la vostra filla es dediqui a això del futbol?
Per a nosaltres l'esport sempre ha significat alguna cosa important en la nostra família amb el que ens satisfà enormement que Laura senti la necessitat de dedicar-se a això perquè així ho sent.
Ens va sorprendre al principi que es decantes pel futbol doncs nosaltres li vam inculcar sempre altres esports.
Sabem, que viurà unes experiències úniques irrepetibles que sempre quedaran en el seu interior i que la farà millor persona.
Simplement que faci el que faci, arribi on arribi, sempre, ho senti i que ho visqui perquè gaudirà d'això i donarà tot el que porta dins.
Per a nosaltres és un orgull dir que ella pertany a FCB. Hem vist com en aquesta temporada ella s'ha sentit molt a gust i ha crescut com a persona per tots els valors que això li  esta aportant.