LA FRASE FINAL:
.......... "No ploris perquè s'ha acabat la temporada. Somriu perquè l'has viscuda"

9-Set-2011 GRÀCIES PEP !!!

Ets molt gran, Pep! És fantàstic saber que en aquest món encara queden persones amb VALORS!
Aquest gran entrenador i millor persona, després de rebre la Medalla d'Honor del Parlament de Catalunya, va deixar anar algunes "perles" més o menys com aquestes:
... "Estimo el meu ofici, tinc passió pel meu ofici" ... "He après que els retrets i les excuses no serveixen per a res. Que un company pot ser millor que jo. Que un entrenador pot triar que jo no jugui. Que hi haurà derrotes i que faran molt de mal" ... "Si ens aixequem ben d'hora, i sense retrets, sense excuses, ens posem a treballar tots junts, som imparables" ...

Si voleu veure el discurs sencer, aquí el teniu: